صفحات پاپ آپ

ارز پای نتورک pi network / ارز دیجیتال رایگان / دریافت رایگان ارز جدید





آمار لحظه ای ویروس کرونا

ارز پای نتورک pi network / ارز دیجیتال رایگان / دریافت رایگان ارز جدید

ارز پای نتورک

ارز پای نتورک pi network چیست؟

ارز پای نتورک pi network این پروژه پای نتورک (Pi Network) نام دارد و ارز دیجیتال اصلی آن پای ”PI” است. سازنده این ارز مدعی آن است که استخراج را به دستگاه‌های تلفن همراه آورده و نوآوری انجام داده است. لذا استخراج این ارز از طریق یک نرم افزار بر بستر تلفن‌های هوشمند انجام‌ پذیر است و تنها کاری که فرد ماینر باید انجام دهد، دانلود و نصب نرم‌افزار، ثبت نام اولیه از طریق ایمیل و فشردن یک دکمه هر 24 ساعت یک بار است. نکته عجیب در مورد این ارز دیجیتال این است که شما برای ثبت نام، حتما باید یک کد معرف را در فرم ثبت نام وارد نمایید.

پیشبینی قیمت فروش پای نتورک

این چه ارزی هست؟

بر اساس اطلاعات در سایت این پروژه، طراح پای نتورک 3 دانشجوی دانشگاه استنفورد هستند: نیکولاس کوکالیس، چنگدیائو فان و وینسنت مک‌فیلیپ. نفر اول که به نظر می‌رسد مدیر پروژه است، واقعا دانشجوی دکتری دانشگاه استنفورد است و حتی حوزه تخصصی‌اش هم در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. در مورد نفر دوم نیز اطلاعات خاصی وجود ندارد و نفر سوم هم فارغ‌التحصیل MBA دانشگاه استنفورد است. نکته قابل تامل، عدم وجود هیچگونه فعالیتی از جانب این سه نفر در انجمن‌های بلاکچین و ارز دیجیتال تاکنون است.

تیم توسعه دهنده پای نتورک

نکته مهم در نصب نرم افزار: موقع نصب از شما کد معرف میخواد که حتما باید وارد کنید و می توانید کد djmmd6 را وارد نمایید

 

کد معرف: djmmd6

 

دانلود نرم افزار برای اندروید و آیفون:

 

دانلود اندروید از پلی استور

دانلود آیفون از اپ استور

دانلود از appstore

 

پای نتورک چه ادعایی دارد؟

  • پای نتورک ادعا می‌کند که استخراج را به راحتی به گوشی موبایل آورده است و با عدم تاثیر در مصرف باتری و دیتا، کاربران به راحتی می‌توانند در قالب ماینر در این شبکه فعالیت کنند.

لازم است خوانندگان گرامی به دو نکته دقت نمایند؛ اولا پای نتورک اولین سیستمی نیست که مدعی شده که استخراج آن از طریق تلفن همراه ممکن است. دوم اینکه استخراج یک فرآیند پیچیده است. استخراج در کنار تایید تراکنش و انجام یک فعالیت مثبت برای شبکه انجام می‌شود. پای نتورک در حال حاضر هیچ فعالیت مثبتی ندارد و هیچ شبکه‌ای هم ندارد که شما بخواهید از طریق آن توکن‌های پای خود را به دیگران منتقل کنید. لذا آنچه که در پای نتورک شاهد آن هستیم، صرفا توزیع ارز دیجیتال PI هست و نه استخراج. پای نتورک ارز دیجیتال نیست و هیچ بلاکچینی برای آن وجود ندارد و صرفا یک اپلیکیشن است که هیچ کاربردی ندارد.

  • سازندگان این پروژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد هستند، لذا پروژه معتبر است.

باید دقت کرد که این پروژه هیچ ارتباطی به دانشگاه استنفورد ندارد و به عبارتی طراحان آن خیلی ظریف در حال سوء استفاده از برند دانشگاه استنفورد هستند. توجه داشته باشید که دانشجو بودن یا حتی فارغ‌التحصیل بودن از یک دانشگاه معتبر دلیلی بر این نیست که یک پروژه اهداف درستی داشته باشد. در وبسایت دانشگاه استنفورد هیچ نامی از این پروژه نیست و حتی در صفحه نیکولاس کوکالیس در دانشگاه نیز هیچ اشاره‌ای به این پروژه نشده است!

  • بیت کوین نیز روزی کم ارزش بود، اما در نهایت به قیمت 20 هزار دلار رسید و الان حدود 6 هزار دلار قیمت دارد که این قیمت باال و پایین می شود شاید پای نتورک چنین خواهد شد.

مقایسه بیت کوین و پای نتورک از اساس اشتباه است. بیت کوین یک نوآوری است. زمانی که صحبت در خصوص بلاکچین فقط به متخصصان کمی در زمینه رمزنگاری محدود می‌شد، بیت کوین خودش را به عنوان اولین محصول عملی بلاکچین معرفی کرد. اما پای نتورک چه ادعایی دارد؟ چه انقلابی قرار است ایجاد کند؟ نوآوری آن چیست؟ ادعاهای پای نتورک صرفا حرف‌های زیبا است، اما در عمل این شبکه حتی یک شبکه بلاکچینی هم نیست! بلکه صرفا یک اپلیکیشن عادی است و هیچ بلاکچینی در کار نیست. توکن‌های پای هم ارز دیجیتال به معنای واقعی نیستند. هیچ استخراجی از طریق تلفن همراه صورت نمی‌گیرد و صرفا ما شاهد توزیع توکن‌های بی‌ارزش هستیم. حتی اگر چنین نبود و پای یک ارز دیجیتال واقعی بود و واقعا استخراج از طریق تلفن همراه انجام می‌شد، باز هم این یک نوآوری نبود و ما پیش از این شاهد پروژه‌های مشابه بوده‌ایم.

اصولا هر پروژه ارز دیجیتال باید در 3 زمینه فنی، کسب و کاری و حقوقی حرفی برای گفتن داشته باشد. بیت کوین حدود 12 سال پیش برای اولین بار با استفاده از بلاکچین توانست پاسخ‌های فنی به مسئله دو بار خرج کردن پول در شبکه‌های توزیع شده بدهد. اتریوم با ارائه اپلیکیشن‌های توزیع‌شده غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند، علاوه بر مسائل فنی، کسب و کار را نیز یک گام به جلو برد. لیبرای فیسبوک نیز در سال‌های اخیر به واسطه تعداد زیاد کاربران فیس‌بوک تلاش کرد مسائل حقوقی را برطرف کند. سوال اساسی این است که پای نتورک دقیقا در کدام یک از 3 حوزه مذکور حرفی برای گفتن دارد و راه حل آن چیست؟!

  • وقتی توکن پای قابلیت معامله پیدا کند، دارای قیمت خواهد شد و دارندگان آن یک شبه پولدار می‌شوند.

ورای تمامی حرف‌های قبلی که گفتیم یعنی اینکه پای نتورک اصلا یک ارز دیجیتال نیست که بخواهد قابل معامله شود و استخراج در آن وجود ندارد، باید به یک نکته توجه کرد. یک اصل در اقتصاد وجود دارد و آن این است که قیمت یک محصول یا کالا بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. هرگاه عرضه زیاد باشد، قیمت کاهش می‌یابد تا زمانی که عرضه و تقاضا به تعادل برسد. از طرفی در صورتی که تقاضا نیز زیاد باشد، قیمت آنقدر بالا می‌رود تا عرضه جواب تقاضا را بتواند بدهد. در مورد پای نتورک، دقیقا سوال اینجاست که در صورت قابل معامله شدن چه کسی جز طرفداران متعصب و کم دانش که البته تعدادشان بسیار محدود است، قرار است چنین توکن‌های بی ارزشی را بخرد؟ چه انگیزه و هدفی برای خرید این توکن‌ها وجود دارد؟ از طرفی، اکنون هم میلیون‌ها توکن پای نتورک در گوشی بسیاری از افراد وجود دارد. این افراد صرفا برای پولدار شدن اقدام به نصب این نرم‌افزار کرده‌اند، لذا بلافاصله با آغاز معاملات، تقریبا اکثر این افراد خواهان فروش توکن‌های خود خواهند بود. به نظر شما حتی در صورتی که پای نتورک قابل معامله و خرید و فروش شود، با وجود چنین عرضه و تقاضایی قیمتی جز صفر را می‌توان برای آن متصور بود؟

  • هیچ کس پولی برای خرید یا نصب پای پرداخت نمی‌کند، پس لزوما کلاه‌برداری نیست و کسی سرمایه‌اش را از دست نمی‌دهد. پس اگر سود نکنیم، ضرر هم نکرده‌ایم.

یکی از عجیب‌ترین سخنانی که ممکن است از افرادی که شما را به نصب نرم‌افزار پای نتورک دعوت می‌کنند بشنوید، همین جمله بالا است. آیا این افراد حاضر هستند تمام اپلیکیشن‌های دنیا را “چون ضرر ندارند” روی گوشی خود نصب کنند؟ خیر. ما فقط اپلیکیشن‌هایی را نصب می‌کنیم که مفید باشند. چه فایده‌ای در اپلیکیشن پای نتورک برای افراد وجود دارد؟ جز دلخوش کردن به یک عدد که پیش از عدد π در نوار بالای نرم‌افزار نوشته شده. به امید روزی که با فروش آن، پولدار شویم!

کلاه‌برداری پای نتورک در کجاست؟

افرادی که در شبکه پای ثبت نام می‌کنند و در واقع تلفن همراه خود را در اختیار پای نتورک قرار می‌دهند، در بهترین حالت چیزی از دست نمی‌دهند، ولی قطعا چیزی هم به دست نمی‌آورند. آن‌ها فقط با گوشی‌هایشان سربازهای لشکری هستند که در نهایت صاحبان این شبکه در زمان مناسب به واسطه این لشکر بهره‌برداری خودشان را انجام خواهند داد. پس اگر برای شما مشکلی نیست که بخشی از طرح کلاه‌برداری یک عده در استنفورد باشید، پای نتورک بهترین گزینه برای شما است.

در صورتی که تمایل به آشنایی بیشتر با ارزهای دیجیتال دارید، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

جهت دانلود نرم افزار اندروید از گوگل پلی و آیفون از اپ استور اقدام نمایید

 

نکته مهم در نصب نرم افزار: موقع نصب از شما کد معرف میخواد که حتما باید وارد کنید و می توانید کد djmmd6 را وارد نمایید

 

کد معرف: djmmd6

دانلود نرم افزار برای اندروید و آیفون:

 

دانلود اندروید از پلی استور

دانلود آیفون از اپ استور

دانلود از appstore



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 فروردين 1399 ] [ 20:41 ] [ dj mohamad 6 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
از سراسر وب (1402/10/28 )
خرید شارژ (1402/05/21 )
تبلیغ (1402/02/22 )
تبلیغات (1402/12/20 )

هدايت به بالاي

Skull